Het bier Tietje van Brouwerij De Leite is bij de 20 geselecteerde kandidaten voor de award ‘Product Made in West-Vlaanderen’. Nu kan iedereen dagelijks stemmen. De brouwerij hoopt op een mooi resultaat. Tietje is een speels en hartelijk bier, gebrouwen om te verbinden. Een lokaal bier met karakter, maar ook met een boodschap.
“Met Tietje zetten we ons in om de boodschap van de ‘Beautiful After Breast Cancer Foundation’ verder te verspreiden. Een boodschap van hoop, welzijn en veerkracht tijdens en na borstkanker”, zegt Luc Vermeersch, brouwer-eigenaar van Brouwerij De Leite. Naast smaak en ambacht, zet Tietje dus ook in op maatschappelijke impact. De samenwerking met de stichting ‘Beautiful After Breast Cancer’ maakt van elk glas Tietje een betekenisvol moment van steun en bewustwording.
Stemmen op Tietje kan nog tot en met 9 november via www.made-in.be/stem.
Dorstig naar meer? Klik hier!