Onlangs werden in Grimbergen de jaarlijkse Becom Awards uitgereikt. Met deze prijzen wil sectorfederatie Becom de Belgische webwinkels en ondernemers belonen die online shoppen in ons land naar een hoger niveau tillen. In de categorie ‘kleine webshops’ waren 12 genomineerden. Het Huis van de Geuze, de webwinkel die streekproducten van het Pajottenland en de Zennevallei aanbiedt, was een van hen en sleepte de Payment Hero Award 2024 in de wacht.
Deze prijs werd niet door een vakjury toegekend maar door een grote groep consumenten die vertrouwd zijn met online aankopen. Zij beoordeelden de webshops aan de hand van een enquête die werd opgesteld door een onafhankelijk researchbureau. “De vragenlijst peilde naar kwaliteitsaspecten in vier domeinen: klantvriendelijkheid, facturatie & betaling, logistiek & fulfilment en duurzaamheid. De antwoorden van de klanten bepaalden welke webwinkel voor welk aspect het best scoorde”, legt Greet Dekocker, Managing Director van Becom, uit. “De Payment Hero Award gaat naar de webshop die gebruiksvriendelijke en veilige bestel- en betalingsmethodes heeft geïmplementeerd. Het vlotte check-outproces van Het Huis van de Geuze valt bij de klanten duidelijk in de smaak.”
Het Huis van de Geuze werd opgericht in 2007. Wat begon als een garage-startup, groeide uit tot een e-commercebedrijf met een grote voorraad geuze, lambiek, kriek en andere bieren van spontane gisting. In het assortiment vindt men heel wat producten van gevestigde brouwerijen en geuzestekerijen zoals Boon, Cantillon, De Cam, De Troch, 3 Fonteinen, Eylenbosch, Girardin, Hanssens, Lambiek Fabriek, Lindemans, Mort Subite, Oud Beersel, Tilquin en Timmermans, maar ook van vaak minder bekende merken zoals Ambreus, Bobbi, Boerenerf, De Cort, Den Herberg, Donder, Kestemont, Kluysbosch, Odilon, Sako en Van Aert. Klanten kunnen kiezen om hun bestelling te laten thuisbezorgen of af te halen. Dat laatste kan 7 dagen op 7, zelfs op zondag.
www.huisvandegeuze.be