Colruyt Group introduceert BOIR, een nieuwe webshop met een gevarieerd en uniek assortiment dranken. Van verfijnde wijnen, unieke bieren, aperitieven en digestieven tot originele alcoholvrije alternatieven. BOIR biedt voor elk tafelmoment een passende keuze. De website legt de nadruk op beleving en begeleiding, met intuïtieve zoekopties en persoonlijk advies om klanten te helpen de perfecte drank voor elk moment te vinden. Met BOIR zet Colruyt Group een volgende stap in het e-commerceaanbod en wil het de markt van verfijnde dranken toegankelijker maken voor een breed publiek.
Uniek aanbod en gebruiksgemak
Er werd hard gewerkt aan een gloednieuwe, gebruiksvriendelijke webshop met snelle toegang tot duidelijke productinformatie, transparante prijzen en aantrekkelijke promoties. Bestellen is eenvoudig, betalen gebeurt online en klanten kiezen zelf of hun pakketje afgeleverd wordt in een Collect&Go-afhaalpunt of aan hun voordeur. BOIR heeft een uniek assortiment, dat niet verkrijgbaar is in de andere winkelformules van Colruyt Group. Al ziet het op termijn wel synergiën mogelijk met andere merken en participaties van de groep, zoals Cru en Foodbag.
Door in te zetten op e-commerce wil Colruyt Group een breed assortiment aan verfijnde dranken toegankelijker maken en een breder doelpubliek aanspreken. “Vandaag zijn er al heel wat kwalitatieve dranken op de markt, maar niet iedereen vindt er even vlot zijn weg naartoe, daarnaast is de wijnwereld nog steeds een zeer complexe wereld voor een consument,” aldus Tom De Prater, verantwoordelijk voor e-commerce bij Colruyt Group. “Daar willen wij met BOIR het verschil maken: onze klanten echt helpen de juiste drank te vinden. Of het nu voor een specifieke gelegenheid is, of om cadeau te geven. Of ze nu op zoek zijn naar iets exclusiefs of eerder interesse hebben in een toegankelijker alternatief. BOIR helpt ze op weg”
Van Ricky Gervais tot bier op basis van druivenmost
Klanten die op zoek zijn naar exclusieve producten zijn bij BOIR ook zeker aan het juiste (online) adres. “In het assortiment zitten enerzijds gevestigde waarden, wijnen die zeker belletjes doen rinkelen bij de kenners,” zegt Jeroen Van Belleghem, verantwoordelijke bij BOIR. “Ook bierliefhebbers komen zeker aan hun trekken. In december pakken we uit met 8 ambachtelijke en beperkt verkrijgbare bieren, allen met een tof verhaal en sommigen zelfs met een verrassende link naar wijn. Zo bieden we samen met onze partner Lambiekfabriek uit Sint-Pieters-Leeuw een lambiek op basis van druivenmost aan. In de categorie alcoholvrije dranken is Amaro, een fris alcoholvrij aperitief, van Opius momenteel mijn favoriet.” En als het dan toch alcoholisch mag zijn, tipt BOIR de wodka van Ricky Gervais, in België exclusief te vinden bij BOIR vanaf eind december.
Nieuwe webshop gaat live op vrijdag 6 december: https://boir.be/