DE KOUWE KLETSER

Ter ere van de 150ste verjaardag introduceert Heineken exclusief bij Albert Heijn een nieuwe Beer Fridge: ‘De Koude Kletser’. Deze groene mini-koelkast zorgt niet alleen voor heerlijke ijskoude biertjes, maar tovert óók een glimlach op je gezicht. Heineken en Albert Heijn laten in de nieuwe social campagne zien hoe bijzonder deze nieuwe koelkast is. De Koude Kletser is in augustus exclusief te winnen bij Albert Heijn.

Met niemand minder dan Bart, de man van supermarktmanager Ilse uit de reclames van Albert Heijn, in de hoofdrol. En wat er dan precies zo uniek is aan deze Heineken ‘Beer Fridge’? Daar kom je achter in de video! De Koude Kletser is tussen 7 en 20 augustus exclusief te winnen bij Albert Heijn.

Bart, de echtgenoot van Albert Heijn supermarktmanager Ilse, is de eerste die de koelkast heeft weten te bemachtigen en neemt Nederlandse bierfans mee in de nieuwe, speciaal voor deze actie gemaakte video. In de video geeft Bart een borrel bij hem thuis. Bart staat klaar om ‘de geniaalste koelkast ooit’ te laten zien aan zijn vrienden, als een heuse strijd losbarst die Bart lijkt te verliezen. Maar dan ziet Bart zijn kans schoon: hij doet zijn hand naar achter om koeltjes het deurtje van de Koude Kletser te openen. Terwijl zijn vrienden compleet verrast worden door de aanblik van een koelkast vol ijskoude Heineken-biertjes klinkt er droogjes: ‘Pilsje?’

De Koude Kletser

Tegenwoordig zijn Smart Fridges niet meer weg te denken uit de moderne keuken en ze hebben allerlei functionaliteiten zoals boodschappen bestellen, suggesties doen voor gerechten en meer.  Ter gelegenheid van het 150-jarige jubileum lanceert Heineken in samenwerking met Albert Heijn een eigen, extra bijzondere smart fridge. Met een dikke knipoog en een unieke eigenschap die deze koelkast nóg slimmer dan zijn voorgangers maakt. De Koude Kletser doet namelijk veel méér dan alleen het koelen van bier. Zodra de deur van deze koelkast wordt geopend, klinkt namelijk triomfantelijk: ‘Biertje?’.

Maar dat is niet alles, vertelt Otto Esser, Marketing Manager van Heineken Nederland. “Helemaal in de geest van de tijdelijke vervanging van de Heineken merknaam op al onze jubileumverpakkingen, laat Heineken met deze eigenzinnige koelkast zien dat het niet uitmaakt hoe je ons noemt, zolang je het maar gezellig hebt met elkaar. En wat is nou gezelliger dan een pratende koelkast? Daarom klinkt er ook afwisselend ‘Goudgele Rakker’, ‘Bierke’ of ‘Koude Kletser’ als je deur opent om een lekker gekoeld biertje te pakken.”

De samenwerking

Bij Albert Heijn trekken we graag op met partners zegt Johan van der Zanden, Directeur Marketing en Communicatie bij Albert Heijn. “In de Koude Kletser-koelkast van Heineken zagen we direct een product dat Bart en zijn vrienden wel zouden kunnen waarderen. De dikke knipoog naar de Smart Fridge en de setting van een feestje waar de vrienden tegen elkaar opbieden zagen we direct voor ons. Een mooie manier om de verjaardag van Heineken bij Albert Heijn extra bijzonder te maken”.

Deel dit artikel:

Zelfde categorie

Recente artikelen

Misschien vind je dit leuk

Advertentie
Dutch Beer Challenge 2025
In december starten de inschrijvingen!