Stadsbrouwerij De Koninck en Antwerpse kledinglabel KLEIR. lanceren hippe muts voor ‘OepABolleke’
De temperatuur flirt ’s ochtends met de 0 graden en je adem maakt wolkjes wanneer je buiten komt. Yups, het winterseizoen komt eraan. Een dikke, warme jas is een must dezer dagen en daar hoort ook een leuke muts bij. De Antwerpse Stadsbrouwerij De Koninck en het jonge kledinglabel KLEIR. – die je kent van de truien en T-shirts met quotes in het Antwerps dialect – komen nu met een hippe muts. Je raadt het nooit: voor ‘OepABolleke’.
De hippe muts heb je voor 20 euro en is in beperkte oplage te koop in de pop-up van de Stadsbrouwerij én online via de webshop van KLEIR. Per verkochte muts gaat er twee euro naar de Antwerpse vzw Habbekrats, een organisatie die hulp biedt aan kinderen en jongeren in kwetsbare situaties door middel van ontmoeting, sport, spel, cultuur, vorming kampen en hulpverlening.